No Profanity *** No Flaming *** No Advertising *** No Anti Trappers *** No Politics
No Non-Target Catches *** No Links to Anti-trapping Sites *** No Avoiding Profanity Filter


Home~Trap Talk~ADC Forum~Trap Shed~Wilderness Trapping~International Trappers~Fur Handling

Auction Forum~Trapper Tips~Links~Gallery~Basic Sets~Convention Calendar~Chat~ Trap Collecting Forum

Trapper's Humor~Strictly Trapping~Fur Buyers Directory~Mugshots~Fur Sale Directory~Wildcrafting~The Pen and Quill

Trapper's Tales~Words From The Past~Legends~Archives~Kids Forum~Lure Formulators Forum~ Fermenter's Forum


~~~ Dobbins' Products Catalog ~~~


Minnesota Trapline Products
Please support our sponsor for the Trappers Talk Page - Minnesota Trapline Products


Print Thread
Hop To
Bland 2021. #7307758
07/16/21 11:49 PM
07/16/21 11:49 PM
Joined: Mar 2012
Posts: 3,592
AK
W
white dog Offline OP
trapper
white dog  Offline OP
trapper
W

Joined: Mar 2012
Posts: 3,592
AK
Does anyone know the 2021 dates for the VTA D-1 Bland convenvention this fall? I need to plan ahead, at my age just not to far ahead. Lol




Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307765
07/16/21 11:57 PM
07/16/21 11:57 PM
Joined: Dec 2006
Posts: 14,532
Goldsboro, North Carolina
Paul Dobbins Offline
"Trapperman custodian"
Paul Dobbins  Offline
"Trapperman custodian"

Joined: Dec 2006
Posts: 14,532
Goldsboro, North Carolina
If I were to guess, I would guess October 15 & 16. I know you need more than a guess, but that would be consistent with dates in the past.



Re: Bland 2021. [Re: Paul Dobbins] #7307815
07/17/21 05:46 AM
07/17/21 05:46 AM
Joined: Dec 2006
Posts: 7,186
Piney va. soon be 19
cotton Offline
trapper
cotton  Offline
trapper

Joined: Dec 2006
Posts: 7,186
Piney va. soon be 19
Originally Posted by Paul Dobbins
If I were to guess, I would guess October 15 & 16. I know you need more than a guess, but that would be consistent with dates in the past.



ding ding we have a winner lol
will be doing "the state convention" at the same time again this year.
white dog it would sure be great if you got to come hang out all weekend, it's been too dang long.


John 3/16

ifin your gonna be dumb ya gotta be tough
VTA life member
www.cotton45c.com
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307817
07/17/21 05:50 AM
07/17/21 05:50 AM
Joined: Dec 2013
Posts: 10,601
Greene County,Virginia
R
run Offline
trapper
run  Offline
trapper
R

Joined: Dec 2013
Posts: 10,601
Greene County,Virginia
Maybe 2022 will be in Luray or Harrisonburg hopefully.


wanna be goat farmer.
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307894
07/17/21 07:45 AM
07/17/21 07:45 AM
Joined: Dec 2006
Posts: 7,186
Piney va. soon be 19
cotton Offline
trapper
cotton  Offline
trapper

Joined: Dec 2006
Posts: 7,186
Piney va. soon be 19
talking 2022 in fishersville for farmville
i'd like to see it at farmville, went to my first state convention there wink


John 3/16

ifin your gonna be dumb ya gotta be tough
VTA life member
www.cotton45c.com
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307915
07/17/21 08:27 AM
07/17/21 08:27 AM
Joined: Dec 2013
Posts: 10,601
Greene County,Virginia
R
run Offline
trapper
run  Offline
trapper
R

Joined: Dec 2013
Posts: 10,601
Greene County,Virginia
Fishersville is cool. Farmville is ok.


wanna be goat farmer.
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307918
07/17/21 08:31 AM
07/17/21 08:31 AM
Joined: Feb 2012
Posts: 1,149
Va
B
bandy Offline
trapper
bandy  Offline
trapper
B

Joined: Feb 2012
Posts: 1,149
Va
Hey I'm back and yes it's the 15&16 and it will be held in conjunction with the state and next year is looking like Farmville and we are gonna try to hold it when it's cool. I have some ideas for the dates and will be going over with the VTA board last time in Farmville it was a scorcher.


No matter where you go there you are.
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307922
07/17/21 08:36 AM
07/17/21 08:36 AM
Joined: Dec 2006
Posts: 5,152
Port Republic South Jersey
N
Newt Offline
trapper
Newt  Offline
trapper
N

Joined: Dec 2006
Posts: 5,152
Port Republic South Jersey
Sign me up


South Jersey Trapping and Snaring School
January 21-22-23 2022
NEWT -----------------OVER----------------









www.snareone.com
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307929
07/17/21 08:43 AM
07/17/21 08:43 AM
Joined: Dec 2013
Posts: 10,601
Greene County,Virginia
R
run Offline
trapper
run  Offline
trapper
R

Joined: Dec 2013
Posts: 10,601
Greene County,Virginia
Fishersville has a bit of a breeze from time to time. It could still be hot though.


wanna be goat farmer.
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7307945
07/17/21 08:55 AM
07/17/21 08:55 AM
Joined: Feb 2012
Posts: 1,149
Va
B
bandy Offline
trapper
bandy  Offline
trapper
B

Joined: Feb 2012
Posts: 1,149
Va
Will do Newt I was gonna call you this coming week and Paul your spot will be in the same spot along with Mike Murray and John Huban. This year the show will be held in memory of John Shuke i may have misspelled his last name. If anyone has photos of him at shows please send them to travisbandy@ymail.com.


No matter where you go there you are.
Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7308136
07/17/21 04:04 PM
07/17/21 04:04 PM
Joined: Mar 2012
Posts: 3,592
AK
W
white dog Offline OP
trapper
white dog  Offline OP
trapper
W

Joined: Mar 2012
Posts: 3,592
AK
Thanks everyone for the info.




Re: Bland 2021. [Re: white dog] #7308596
07/18/21 01:56 PM
07/18/21 01:56 PM
Joined: Dec 2006
Posts: 1,400
smithfield, virginia
F
flash Offline
trapper
flash  Offline
trapper
F

Joined: Dec 2006
Posts: 1,400
smithfield, virginia
Good to see this.

Previous Thread
Index
Next Thread